7. 2. 2012

Random stuff :)


Popravde, dnes som chcela prvý krát nafotiť outfit a véľmi som sa tešila. ALE, tá nechutnáfujhnusnánikdynekončiaca zima ma odradila. Musím nájsť nejaké dobré miesto doma alebo v paneláku, kde sa budem môcť cvaknúť bez toho, aby mi umrzli ruky (alebo foťáku objektív) alebo udivených pohľadov okoloidúcich. Preto aspoň tento "o ničom" post, kde Vám ukážem pár nepodarených fotiek z môjho blackberryho. Ospravedlňujem sa - zajtra bude kvalita lepšia!

áno áno, ružový obal :P
milujem Beatles - hlavne Paula McCartneyho :)
a toto je ten batôžtek o ktorom som písala v Spring wishliste.

Ešte krásny deň :)




18 komentárov:

  1. blackberry !! :D taky mám, super věc! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máme stejný tričko! I like it!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten batůžek! <33 Jinak já jsem taky děsná. :D Vždycky to poruším. Ale teď už to fakt musím vydržet, jinak se picnu. :D

    without-nickname.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach áno Beatles sú neskutoční!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som pochodila euroveu v ba a tam sú 3 optiky...a myslím,že eiffel optic to bola:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten batoh je božíí!

    Beatles taky miluju. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sluší ti to :)
    ten batůžek je skvělej! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. odkial je ten batoh, prosím ťa?? je dokonalýýýý!<3
    a to beatles tričko tiež!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow love the last pic

    what do u think if became one the follower of each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To tričko ode mě dostala ségra na Vánoce, je skvělý:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahojky, dnes mám na blogu pro všechny povalentýnskou slevu na oblečení 20%, pokud máš zájem tak se stav podívat, při koupi více kusů ušetříš na poštovném :)

    Určitě se ti vyplatí se u mně občas zastavit, každou chvíli přidávám nové zboží a budou následovat i další slevové akce!

    Hezký den,
    N.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekná taška :))
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť