7. 2. 2012

Spring wishlist

spring wishlist

1)Hnedý kožený batoh: tento typ batôžtekov á la "idem na vandrovku" zbožňujem. Kúpila som si podobný na zimu, s bledou kožušinkou. Ale leto sa blíži (to bolo trošku sarkastické) a tento batoh je dokonalý!
2)Perové náušnice: Áno, áno. Som malý hipster a milujem pierka. Preto by som si chcela prikúpiť pár nových párov :)
3)Kruhový šál: Aj vy milujete tieto šály ako ja? sú pre mňa veľmi praktické a skvele vyzerajú!
4)Džínsové šortky: Takéto vintage looking šortky sa mi veľmi páčia a chcela by som ich nájsť v nejakom secondhande, ktoré by boli naozaj vintage.
5)Červené conversky: Som converse lover! a proste potrebujem červené :)
 6)Mokasíny: Áno, viem, že toto nie je voľba väčšiny fashion blogeriek, ale myslím si, že takéto mokasínky sú mimoriadne pohodlné a teplučké.
7)Svetre: Tie sa vždy hodia, najmä v tejto ruskej zime, ktorá bude ževraj pokračovať až do "zimojari"  :D

A na čo sa tešíte vy okrem slniečka, pár stupňov nad nulou a jarných prázdnin?
Ďakujem Vám veľmi pekne za krásne ohlasy k videu.

1 komentár:

  1. Brala bych všechno, kruhovou šálu už mám a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť