23. 8. 2012

Enjoying sun, best friend and Dorotka!

Je to tu !!! Finally !!!
Pred pár dňami mi prišla moja vysnívaná zrkadlovka, ktorú som chcela najmenej rok a pol. Je to Nikon D3000 + objektív 18-55 af-s dx vr. Zatiaľ nie som nejaký veľký odborník čo sa týka fotoaparátov, ale sľubujem, že budem študovať každú knižku o fotografovaní a polepším sa. Samozrejme, musela som ju ísť už aj vyskúšať (áno, som z tých, ktoré svoj foťák pomenovávajú = Dorotkaaa!). Myslím si, že je úžasná a po väčších skúsenostiach s ňou si padneme ešte viac do oka :) Tu je pár fotografií, ktoré sme s kamoškou odfotili ... 













Jul

6 komentárov:

  1. zůčastni se sheinside giveaway na mém blogu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je skvelé že máš zrkadlovku, krásne fotky a prajem ti ešte veľa a krajších fotiek ktoré na nej spravíš. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj ja mám svoju asi od jari a nemôžem sa vynachváliť :)
    ja mám Canon 600D+18-135mm a fakt neviem, čo by som bez neho robila!


    http://allyoucandreamabout.blogspot.sk/2012/10/mini-giveaway-premiera.html zapoj sa a vyhraj milé ceny

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj. Ráda bych tě pozvala na svůj blog zaměřený především na boj s poruchami příjmu potravy, ale najdeš tam i plno recenzí, receptů, zkrátka kus mého života. Pokud se ti bude můj blog opravdu moc líbit, můžeš se přidat k mým "Followers". Web má také své facebookové stránky. Přeji krásný zbytek dne :)/// Hello. I would like to invite you to my blog, aimed at combating eating disorders, but also you'll find a lot of reviews, recipes, simply a piece of my life. If you will be my blog really like it, you can add to my "Followers". Web also has its own facebook page. Have a great rest of the day :). Andie xoxoxo

    www.couragetoenter.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak s novým foťákem půjde focení na blog jedna báseň! :)

    zvu tě k sobě na valentýnskou giveaway o doplňky zn. Stradivarius! :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/2013/02/valentines-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť